پرواز24

بروز رسانی مقررات سفر به کشور هندوستان در شرایط کنونی

بسمه تعالی

شماره: ۱۷۹۱/ م ب تاریخ : ۱۴۰۰/۱۱/۲۷

16FEB2022

به رؤسای محترم شعب “هما” و مدیران محترم دفاتر خدمات مسافرت هوایی

موضوع: بروز رسانی مقررات سفر به کشور هندوستان در شرایط کنونی

احتراما مقررات جدید سفر به کشور هندوستان و رعایت پروتکل های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) به شرح ذیل اعلام می گردد. مسافران دارای مدارک ذیل می توانند با رعایت این مقررات از کشور ایران به کشور هندوستان سفر نمایند. این رویه جایگزین بخشنامه ۱۲۷۴ م ب می گردد.

۱، پاسپورت هندوستان، اقامت هندوستان

٢. کارت ( OCI (Overseas Citizen of India، کارت (PIO (Persons of Indian Origin

٣. هر نوع ویزای صادره. ویزای Medical صادره بعد از 210CT20، ویزای توریستی و E-Tourist Visa صادره بعد از 060CT21، جهت انجام پرواز معتبر می باشد.

کلیه مسافران بالای ۵ سال در پروازهای ورودی به هندوستان می بایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تأیید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند. لیست مراکز تأیید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی در لینک https://health.behdasht.gov.ir قابل دریافت می باشد. مسافران دارای کارت واکسیناسیون که از آخرین نوبت واکسن جانسون /فایزر / مدرنا/ آسترازنکا/سینوفارم ۱۴ روز گذشته باشد، از انجام تست PCR معاف خواهند بود. کارت واکسیناسیون می بایست به زبان انگلیسی باشد.

درج شماره تماس مسافر در هندوستان و محل اقامت مسافر در هندوستان به هنگام تشکیل رزرو الزامی می باشد. مسافران قبل از پرواز می بایست خود را در لینک www.newdelhiairport.in بصورت online ثبت نام نمایند و کپی از تاییدیه ی مربوطه را به همراه داشته باشند. از برخی مسافران در بمبئی با هزینه شخصی تست PCR گرفته خواهد

 

به این مطلب امتیاز دهید
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *