پرواز24

اعلام شرایط نرخی جدید بلیت های داخلی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما”

به نام خدا

به : روسای محترم شعب “هما” و مدیران دفاتر خدمات مسافرت هوایی

موضوع : اعلام شرایط نرخی جدید بلیت های داخلی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما”

با سلام احتراما بدینوسیله شرایط نرخی جدید در پروازهای داخلی “هما” جهت صدور بلیت از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل اعلام می گردد. تمامی نرخ ها و شرایط نرخی در سیستم نرخ گیری در زمان صدور بلیت گارانتی می باشد.

 کلاس نرخی:

کلاسهای پروازی L,X,N,M,K,Q,V,S,Y در کابین پروازی اکونومی و کلاسهای نرخی I,CJ در کابین پروازی هما کلاس برای مسافران لحاظ گردیده است. شایان ذکر است صدور بلیت در مسیرهای داخلی بر روی تمامی کلاس های پروازی در تمامی نقاط دنیا امکان پذیر میباشد.

 هزینه تغییر تاریخ و استرداد Adult و Child :

در کلیه کلاس های پروازی L,X,N,M,K,Q,V,S,Y,1,CJ هر گونه تغییر و یا استرداد از زمان صدور بلیت تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز با کسر ۳۰ درصد از بهای کوپن پروازی مربوطه (Fare) و از ۲۴ ساعت مانده به پرواز به بعد با کسر ۶۰ درصد از بهای کوپن پروازی مربوطه (Fare) امکان پذیر خواهد بود. مسافر Infant معاف از پرداخت هر گونه هزینه تغییر و استرداد در کلیه کلاسهای پروازی می باشد. در صورت افزایش نرخ در زمان تغییر ما به التفاوت نرخ جدید دریافت می گردد.

: بار مجاز همراه مسافر: •

بار مجاز همراه مسافر در کلیه کلاس های برخی اکونومی ۲۰ کیلوگرم (بزرگسال و کودک) بصورت رایگان می باشد.

: بار مجاز همراه مسافر در کلیه کلاس های نرخی هما کلاس ۳۰ کیلوگرم (بزرگسال و کودک) بصورت رایگان میباشد •

بار مجاز همراه مسافر برای مسافر نوزاد در کلیه کلاس های نرخی موجود ۱۰ کیلوگرم بصورت رایگان می باشد.

. مسافران مشمول تخفیف: •

تخفیف بلیت کودک (CHD) (۲ تا ۱۱ سال و ۳۶۴ روز) شامل ۵۰ درصد نرخ مسیر و تخفیف بلیت نوزاد (INF ( از بدو تولد تا ۱ سال و ۳۶۴ روز) شامل ۹۰ درصد نرخ مسیر در کلیه کلاسهای نرخی می باشد.

 پروازهای داخلی در ادامه مسیر پروازهای بین المللی:

و صدور بلیت با کوپن پروازی داخلی در ادامه مسیرهای بین المللی “هما” در یک بلیت، بر روی کلاس پروازی “Y” و با استفاده از نرخ Add-on امکان پذیر می باشد. • بار مجاز همراه مسافر در کوپن های پروازهای داخلی که در ادامه مسیر بین المللی در شبکه پروازی “هما” در یک بلیت به صورت Add-on صادر شده اند، تابع کوپن پروازی بین المللی می باشد.

کلیه بلیت های صادره تا پایان تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ معتبر بوده و شامل تغییر شرایط نرخی نمی گردد. در صورت هرگونه تغییره بلیت صادر شده براساس مقررات قبلی، باید استرداد گردیده و بلیت جدید براساس نرخ و شرایط نرخی جدید صادر گردد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *